Primele imagini cu Emily Blunt, pe platourile de la „Diavolul se îmbracă de la Prada 2”. Schimbare de look pentru actrița britanică
Emily Blunt și-a schimbat look-ul pentru „Diavolul se îmbracă de la Prada 2”. Actrița britanică și-a vopsit părul roșcat. Sunt primele imagini cu ea în rolul Emily Charlton, la prima sa apariție pe platourile de filmare ale sequelului, în West Side, Manhattan.
Actrița în vârstă de 42 de ani o interpretează pe Emily Charlton, asistenta redactorului-șef al revistei Runway, Miranda Priestly (Meryl Streep), în filmul din 2006.
Emily a apărut îmbrăcată într-o cămașă albă sub un top negru cu dungi subțiri, pantaloni largi asortați și pantofi cu toc, o ținută gândită de designerul de costume Molly Rogers. Blunt a fost văzută discutând cu un alt coleg de platou, Stanley Tucci, care reia rolul Nigel Kipling.
Anterior, imagini cu Meryl Streep și Anne Hathaway au fost surprinse pe platourile de filmare.
Este a doua oară când Rogers o înlocuiește pe Patricia Field, nominalizată la Oscar, într-un proiect de profil înalt, după colaborarea la continuarea „Sex and the City”, „And Just Like That”.
Regizorul David Frankel și scenarista Aline Brosh McKenna au revenit pentru a adapta romanul lui Lauren Weisberger din 2013, „ Revenge Wears Prada: The Devil Returns”, a cărui acțiune se petrece un deceniu mai târziu.
În carte, Emily face echipă cu fosta ei colegă de muncă, Andy Sachs (Anne Hathaway), pentru a crea revista de succes dedicată nunților, „The Plunge”, pe care Miranda dorește să o achiziționeze. Povestea este prezentată ca o „luptă pentru veniturile din publicitate în contextul declinului presei tipărite, pe măsură ce Miranda se apropie de pensionare”.
Producția proiectului 20th Century Studios a început pe 30 iunie, iar filmul ar urma să intre în cinematografele din SUA pe 1 mai 2026.
Distribuția îi include și pe Justin Theroux, Kenneth Branagh, Lucy Liu, Rachel Bloom, B.J. Novak și Pauline Chalamet.
„Diavolul se îmbracă de la Prada” a avut încasări de 326,7 milioane de dolari la box office-ul global și a obținut un rating 75% pe Rotten Tomatoes.