Nu are de gând să se pensioneze. Harrison Ford, replică incredibilă când un reporter îi spune că „face senzație” și „este peste tot”
Data publicării:
Harrison Ford, în vârstă de 82 de ani, este cunoscut pentru rolurile sale legendare, dar nu dă semne că ar încetini ritmul, având în prezent două seriale - „1923” și ”Shrinking” -, precum și un nou film - „Captain America: Brave New World”.
Pe covorul roșu din Los Angeles, la premiera celui de-al doilea sezon al serialului „1923”, Ford a fost întrebat dacă are planuri de retragere, iar răspunsul său a fost plin de umor: „Când îmi vei uita numele”.
În ceea ce privește noul sezon al serialului „1923”, care debutează pe 23 februarie pe Paramount Plus, el a explicat că este „foarte puternic”. Totuși, întrebat despre posibilitatea de a exista un al treilea sezon, Ford a ridicat din umeri și a răspuns simplu: „Eu doar lucrez aici”.
Chiar dacă are 82 de ani, actorul continuă să fie destul de activ în industria cinematografică. Întrebat cum ar descrie această etapă a carierei sale, Ford a continuat în același stil caracteristic, fiind ironic: „Prostesc”.
Când reporterul i-a spus că „face senzație” și că este „peste tot”, Ford a răspuns sincer: „Un pic prea peste tot pentru gustul meu”.
De asemenea, el a explicat că s-a lăsat purtat de „un val de scenarii foarte bune” și a decis să profite de ocazie, lucru de care este „foarte bucuros”.
Ce declarații a făcut despre reclama de la Super Bowl în care a apărut
Mai mult de atât, actorul a vorbit și despre apariția într-o reclamă la Super Bowl, la începutul acestei luni. Actorul a dezvăluit într-un interviu pentru „People” că inițial a refuzat oferta.
Totuși, regizorul filmului „Indiana Jones and the Dial of Destiny”, James Mangold, l-a convins în cele din urmă să accepte.
„Întotdeauna spui nu la început…Dar reclama a fost rafinată și personalizată. Cu aportul lui James a ajuns să fie ceva cu care chiar mă simt confortabil”, a declarat Ford.
Actorul din „Star Wars” a descris reclama de două minute, intitulată „Owner's Manual”, ca fiind o „reflecție asupra vieții”.
„Este vorba despre a avea control și puterea de a alege în viață, despre despre asumarea responsabilității pentru viața ta”, a spus el.
„Cred că reclama a fost inspirată de felul în care a fost filmată, de cum a fost realizată. Am fost fericit să fiu implicat... Nu este genul de reclamă mare și zgomotoasă, plină de efecte vizuale, de Super Bowl. Este o vânzare subtilă”, a mai spus el.
