Fermecătoarea Dakota Johnson, pentru prima dată la Cannes. Șarm și priviri jucăușe, la premiera „Splitsville”
Dakota Johnson nu a mai fost niciodată la Cannes. „Cineva mi-a spus că lumea poartă rochii de seară, costume elegante și șlapi și intră în fugă în hoteluri”, a spus ea râzând, într-o discuți cu Deadline. „Sună a ceva ce mi-ar plăcea să fac”.
În trecut, fiica lui Don Johnos a fost văzută mai degrabă o admiratoare a Veneției, filmele „The Lost Daughter”, „Black Mass”, „A Bigger Splash” și „Suspiria” fiind prezentate la cel mai mare eveniment de film italian. „Simt că am fost etichetată drept o actriță a fesitvalului de cinema italian, ceea m-a bucurat”, a mărturisit ea.
„Splitsville”, cu o proiecțe la Cannes, în premieră, reprezintă un prag important pentru Dakotta, pentru că este, de asemenea, primul proiect al companiei de producție a lui Johnson, TeaTime Pictures, care ajunge pe Croazetă.
Regizat de Michael Angelo Covino și scris și produs împreună cu Kyle Marvin, colaboratorul său de lungă durată, „Splitsville” urmărește două cupluri dintr-un grup de prieteni. Când Ashley (Adria Arjona) cere divorțul de Carey (Marvin), acesta caută alinare la prietenii săi, Julie (Johnson) și Paul (Covino), o pereche fericită. Dar când își dă seama că cei doi au o căsnicie deschisă, depășește limita și lucrurile se complică.
Dakota și Adria, iubita lui Jason Momoa, au cucerit publicul de la Cannes, la ședința foto dedicată acestei producții.
Johnson a regizat recent „Loser Baby”, primul ei scurtmetraj, care a avut premiera la Festivalul de Film de la Toronto toamna trecută, și apare și în „Materialists” al lui Celine Song, ce va fi lansat în iunie, în rolul unei pețitoare prinse într-un triunghi amoros cu un om de afaceri înstărit (Pedro Pascal) și un fost iubit (Chris Evans). Dakota a descris pelicula lui Song ca fiind „chiar o reminiscență a comediilor romantice care mă încântau în copilărie. În stilul lui Jim Brooks și Nora Ephron”.
De asemenea, vedeta americană a terminat filmările la „Verity”, cea mai recentă adaptare a romanului lui Colleen Hoover (It Ends with Us).
Întrebată de Dedline ce înseamnă pentru ea să fie la Cannes, Johnson a spus: „Ei bine, sinceră să fiu, nu am crezut că voi ajunge vreodată la Cannes. Mi-am zis: Trebuie să fie un blestem ciudat asupra mea și nu voi ajunge acolo”.
„E ceva magic totuși. Îmi amintesc prima dată când am fost la Veneția. De fiecare dată când am mers la Veneția, a fost ca și cum era ceva magic, pentru că pur și simplu există ceva inefabil în aerul din jurul festivalurilor de cinema, și mă refer la măiestria artistică și entuziasmul pentru ceea ce filmele i-au făcut pe oameni să simtă, iar asta poți simți cu adevărat acolo. Apoi, bineînțeles, strălucirea, care este atât de frumoasă și opulentă. Dar pentru mine, înseamnă cu adevărat să fiu înconjurat de toți artiștii și de oamenii care spun: 'O, tocmai am văzut asta'. Asta pentru mine e atât de distractiv. E atât de incitant”.