Benedict Cumberbatch și soția lui, de mână pe covorul roșu, la Cannes 2025. Formează un cuplu discret și fermecător
Benedict Cumberbatch și soția sa, Sophie Hunter, au atras toate privirile la proiecția filmului "The Phoenician Scheme", una dintre cele mai așteptate producții prezentate la Festivalul de Film de la Cannes 2025.
Regizat de inconfundabilul Wes Anderson, filmul reunește o distribuție de top, din care fac parte, pe lângă Cumberbatch, Tom Hanks și Scarlett Johansson.
Sophie Hunter, în vârstă de 47 de ani, a strălucit într-o rochie roșie cu croială inspirată din anii ’50, care i-a pus în evidență silueta suplă. La brațul ei, Benedict Cumberbatch, 48 de ani, a fost imaginea eleganței într-un smoking negru clasic, completat cu o pereche de ochelari de soare.

Citește și: Benedict Cumberbatch, despre rolul controversat pe care azi regretă că l-a jucat: "Este dificil de vorbit despre asta"
Sophie, fostă actriță, actualmente regizoare de teatru, a optat pentru cercei argintii, care se vedeau discret printre buclele sale lejere, în timp ce soțul ei a atras atenția cu un detaliu neașteptat: brațul imobilizat într-o eșarfă medicală. Momentan, nu se cunosc detalii despre natura accidentării sale.
Cei doi au fost apropiați, tandri, ori îmbrățișați, ori de mână. Sophie și-a așezat tandru mâna pe pieptul actorului în fața fotografilor, iar mai târziu au fost surprinși ținându-se de mână în timp ce pășeau împreună pe covorul roșu.

În "The Phoenician Scheme", Benedict Cumberbatch interpretează rolul misteriosului „Unchi Nubar”, un personaj despre care, momentan, se cunosc puține detalii, ceea ce sporește și mai mult curiozitatea fanilor în așteptarea premierei.
Pe plan personal, Benedict și Sophie formează un cuplu discret și solid din 2009, când s-au cunoscut pe platourile de filmare ale producției "Burlesque Fairytales". Cei doi s-au căsătorit în 2015 și au împreună trei copii.
Chiar dacă apar ocazional pe covorul roșu, cei doi preferă să-și țină viața de familie departe de lumina reflectoarelor, alegând intimitatea în detrimentul expunerii publice.