Turul I al alegerilor pentru Presedintia Romaniei: Digi24 si site-urile grupului editorial RCS & RDS, principalele surse de informare


Cei mai multi telespectatori romani din segmentul publicului comercial au ales Digi24 pentru a afla primele rezultate estimative ale votului pentru Presedintia Romaniei. In minutul de aur, peste 212.000 telespectatori (public comercial) se uitau la Digi24.

• Digi24.ro a fost cel mai vizitat site din tot universul online romanesc, cu 1,3 milioane vizitatori unici

• Site-urile Grupului editorial RCS & RDS - Digisport.ro, profm.ro, digi24.ro – au inregistrat peste 1,63 milioane vizitatori unici, aducand Grupul pe primul loc in topul generat de SATI

Digi24 a fost lider de audienta pe nisa televiziunilor de stiri (public comercial) duminica seara, la momentul inchiderii urnelor in Romania, cand primele rezultate ale exit-poll-urilor au fost anuntate la postul de stiri. In intervalul 21:00-21:30, Digi24 a fost urmarit, in medie, de 188.000 de telespectatori, ceea ce se traduce intr-un rating de 4,4% si o cota de piata de 10,1%. Minutul de aur a fost atins la ora 21:12, cand Digi24 a inregistrat, pe publicul comercial un rating de 4,96% si o cota de piata de 11,29%. La acel moment, 212.473 romani din mediul urban, cu varste intre 18 si 49 de ani, aveau televizoarele deschise pe Digi24, conform datelor din Studiul National de Audienta TV, furnizate de Kantar Media.

Digi24 a fost in acelasi interval orar si al doilea post de televiziune urmarit la nivel national de catre publicul comercial, cu varsta intre 18-49 ani, din mediul urban.

Si site-ul dig24.ro a generat un trafic ridicat, cu aproximativ 1,3 milioane de vizitatori unici, conform Studiului de Audienta si Trafic Internet realizat de Biroul Roman de Audit Transmedia. www.digi24.ro a fost si cel mai vizitat site la nivelul intregului univers de internet masurat la noi in tara, cu peste 2 milioane de vizite.

Ziua votului pentru desemnarea candidatilor ce se vor infrunta in al doilea tur de alegeri pentru Presedintia Romaniei a transformat Grupul editorial RCS & RDS (profm.ro, digisport.ro si digi24.ro) in principala sursa de informare a romanilor. Astfel, atat din punct de vedere al vizitelor, cat si al vizitatorilor unici, grupul editorial RCS & RDS a ocupat prima pozitie, conform Studiului de Audienta si Trafic Internet realizat de Biroul Roman de Audit Transmedia, cu 1.637.197 clienti unici, respectiv 2.855.224 vizite.

Echipele Digi24, digi24.ro, digisport.ro si profm.ro le multumesc telespectatorilor si cititorilor pentru fidelitatea si increderea aratate!

Alte anunturi

Vizual 2_DIGI_Skyshowtime

SkyShowtime anunță primul parteneriat în Europa Centrală și de Est cu DIGI România

DIGI România va lansa serviciul complet SkyShowtime – care include cele două...

1600x960_Vizual Comunicat Campanie de Paște_22.04.2024 (1)

DIGI aduce motive de sărbătoare cu noua campanie de Paște:  50% discount la portarea în rețeaua mobilă

DIGI deține cel mai mare portofoliu de abonați persoane fizice pentru segmentul...

Vizual Comunicat_Film Now_Recomandările lunii aprilie

La Film Now, aprilie este luna în care nimic nu e ceea ce pare, într-un labirint al intrigilor și finalurilor imprevizibile

În aprilie, selecția de titluri Film Now le deschide cinefililor noi...

DIGI_

Grupul DIGI, contribuție de peste 312 milioane de lei la bugetul de stat, în primul trimestru al anului 2024

În perioada ianuarie – martie 2024, Grupul DIGI a virat către buget de stat...