Carla Tanasie Campanie Digi Doneaza Viata

Sute de angajati ai grupului Digi | RCS & RDS, ”#conectati la viata”

Campanie de donare de sange „Digi doneaza viata”

Digi | RCS & RDS, impreuna cu Centrul de Transfuzie Sanguina Bucuresti si celelalte centre regionale din tara, demareaza campania de donare de sange „Digi doneaza viata” prin intermediul careia doresc sa atraga atentia asupra nevoii mari de sange si a necesitatii de donare constanta.

In cadrul acestei campanii, operatorul de comunicatii electronice a invitat propriii angajati sa devina donatori. Circa 500 de salariati ai grupului s-au inscris atat in Bucuresti, cat si in tara pe listele de donare de sange. De asemenea, jurnalistii Digi24 si Digi FM au demarat o ampla campanie de constientizare si informare a publicului in legatura cu criza continua de sange careia trebuie sa ii faca fata sistemul medical din Romania.

Astfel, in perioada premergatoare Zilei Mondiale a Donatorului de Sange (14 iunie), in sediile companiei se vor organiza puncte mobile de donare, pentru angajatii care s-au inscris in campanie. Totodata, jurnalistii Digi | RCS & RDS vor afisa microfoane personalizate cu mesajul „Digi doneaza viata” si vor indemna telespectatorii sa doneze sange, subliniind importanta acestui act de voluntariat.

A dona sange este un gest de responsabilitate fata de societate, dar si un act de solidaritate. Ne dorim ca angajatii nostri si publicul larg sa constientizeze ca 450 ml de sange inseamna nu doar viata pentru trei persoane cu o sanatate fragila, ci si o serie de beneficii pentru starea de bine a donatorului. Credem ca prin acest gest ne implicam in schimbarea obisnuintelor donatorilor si ca putem contribui la cresterea numarului de romani care doneaza in mod constant sange, salvand, astfel, vieti.

Prin ceea ce face in business, grupul Digi | RCS & RDS isi propune sa aduca mai multa tehnologie si conectivitate in vietile romanilor, pentru a le usura traiul cotidian. Prin actiunile de responsabilitate sociala, ne propunem sa aratam ca viziunea Digi tine cont de preocuparile actuale ale societatii, a spus CEO-ul Digi | RCS & RDS, Serghei Bulgac.

Este nevoie de sange in mod constant. Sangele este un tesut viu, nu se poate produce in laborator, nu se cumpara de la farmacie si, orice am face, noi suntem neputinciosi daca romanii nu vin sa doneze. De aceea, oamenii trebuie sa inteleaga ca sangele nu-i asteapta in frigidere, in caz de nevoie pentru cineva apropiat, daca nu se doneaza!, a spus Doina Gosa, Director al Centrului de Transfuzie Sanguina Bucuresti.

Printre vedetele care s-au alaturat campanie se numara jurnalista si realizatoarea campaniei „Pacient in Romania” si „Transplant, misiune posibila”, Carla Tanasie, dar si jurnalistii Digi Sport, Radu Naum si Andrei Niculescu.

Foarte putini dintre noi donam, sub 2%. In spitale e o drama atunci cand un bolnav are nevoie de sange. Am vazut disperarea pacientului, a familiei lui care incearca sa gaseasca oameni care sa doneze, dar si disperarea medicului, pentru ca sangele nu are inlocuitor. Nu este un medicament pe care sa il inlocuim cu altceva. Asa cum sangele inseamna viata, in aceeasi masura lipsa lui poate inseamna moarte. Cred ca singurul mod in care oamenii ar constientiza cat de mult inseamna donarea de sange este sa vada disperarea, dar si bucuria din ochii unui bolnav atunci cand afla ca cineva a donat si el nu va muri. In ultima perioada am vazut ca sunt tot mai multe campanii de donare de sange si ma bucur ca si Digi | RCS & RDS face acest lucru. Cand mergem sa donam trebuie sa avem un singur lucru in minte: mergem sa salvam vieti. Sunt vieti de copii, de tineri sau de varstnici, spune Carla Tanasie.

M-am inscris in acesta campanie din egoism. Imi pasa de mine, as vrea ca altii sa ma ajute in momente critice si asta nu se va intampla daca mie nu imi pasa de altii si nu incerc sa ii ajut. De asemenea, m-am inscris in aceasta campanie pentru ca am un pic de imaginatie. Imi imaginez cum ar fi sa am nevoie de sange si nimeni sa nu doneze, a marturisit Radu Naum.

Ideea e ca noi suntem foarte impresionati si ne mobilizam intens atunci cand exista un eveniment nefericit si e nevoie de sange. Din pacate, de sange e nevoie mereu si doar cine a trecut prin asta intelege cel mai bine. E, insa, un gest cat se poate de simplu, ba chiar e benefic pentru sanatate, dar care poate fi o uriasa mana de ajutor pentru cineva aflat intr-o situatie grea, de cele mai multe ori la granita dintre viata si moarte. Nu-i nimic eroic aici, doar o modalitate simpla de a arata ca-ti pasa de suferinta altora, care poate nu mai au capacitatea sa ceara ajutor. Ideea ca printr-o simpla actiune de genul asta poti salva o viata, eventual mai multe, mi se pare ca ar trebui sa fie suficienta. Niciodata nu e tardiv pentru o fapta buna, ne-a spus Andrei Niculescu.

Politica de CSR a Grupului Digi | RCS & RDS urmareste patru axe strategice: Educatie (#DigiEdu), Digitalizare pentru cresterea calitatii vietii si a incluziunii sociale (#DigiActiv), Incurajarea voluntariatului si a spiritului de initiativa (#DigiBenefit), Sanatate si wellbeing (#DigiWell).

Campania de incurajare a donarii, prima de acest gen derulata la nivelul intregului grup, se regaseste in doua dintre directiile strategice de CSR #DigiBenefit (voluntariat) si #DigiWell (sanatate si stare de bine).

Alte anunturi

WhatsApp Image 2024-05-30 at 18.16.12

The only way is up! Aproape 2 milioane de ascultători la nivel național pentru posturile Digi FM, PRO FM, Dance FM și Digi24 FM

Trustul media al Grupului DIGI anunță o creștere semnificativă a audiențelor...

Vizual comunicat_Film Now_ recomandările lunii iunie

Film Now întâmpină vara cu povești neconvenționale pline de umor, aventură și emoție

Pentru luna iunie, Film Now a pregătit o selecție inspirată de producții...

Vizual Comunicat 1600x900-100

Peste 280 de #oameniDIGI s-au alăturat unui nou maraton de curaj și umanitate în cea mai recentă ediție „DIGI Donează VIAȚĂ”

La încheierea celei de-a noua ediții a campaniei de responsabilitate socială...

1600X960_Vizual Comunicat Roaming Prietenos_27.05.2024

„Roaming prietenos”, cea mai nouă campanie DIGI pentru o vacanță lipsită de griji

În perioada 27 mai - 18 august, DIGI desfășoară campania promoțională „Roaming...