Vizual Lansare DAI

Premieră în Europa Centrală și de Est: Platformele online și aplicațiile grupului DIGI adoptă formatul Dynamic Ad Insertion (DAI)

Platformele digitale Digi24, Digi Sport și Digi Online (aplicații și website) au lansat, în parteneriat cu Google, formatul Dynamic Ad Insertion (DAI), în premieră pentru mediul digital din Europa Centrală și de Est. Noul format este disponibil pe site-ul digi24.ro (variantele desktop și mobile) și a fost dezvoltat cu ajutorul Digi Soft IT. De asemenea, soluția este în curs de implementare atât pe site-ul digisport.ro (variantele desktop și mobile), cât și pe aplicațiile Digi24, Digi Sport și Digi Online.

Suntem încântați că, prin acest prim pas comun cu partenerii de la Google, reconfirmăm viziunea inovatoare a tehnologiilor și soluțiilor adoptate de grupul DIGI. Mai mult, prin dezvoltarea acestei soluții cu ajutorul Digi Soft IT, arătăm încă o dată nivelul excepțional de profesionalism și experiență în digital transformation al echipelor noastre.

Cele mai importante beneficii pe care le aduce formatul sunt atât pentru cei care comandă inserarea reclamelor, întrucât acestia se asigură de o targetare si raportare precise, specifice doar mediului online, dar și pentru utilizatorul final, care va beneficia de conținut personalizat si relevant, a declarat Valentin Știrbu, Head of Digital Media @ Digi | RCS & RDS.

Pe măsură ce televiziunea tradițională se aliniază cu mediul digital, utilizatorii își doresc o experiență a vizionării unitară și calitativă atât la TV, cât și online* și conținut personalizat relevant al reclamelor pentru fiecare utilizator în parte**. Dynamic Ad Insertion este o tehnologie nouă de inserare a reclamelor/ ad-urilor de tip video în streamurile live difuzate pe site-urile furnizorilor de conținut, care asigură o experiență fluidă  pentru utilizatori, asemănătoare cu cea de la TV, oferind în același timp beneficiile de care dispune publicitatea online. De asemenea, DAI permite difuzarea reclamelor targetate în mod unic către fiecare utilizator pentru întreg conținutul și pentru toate dispozitivele.

Printre cele mai importante avantaje ale brandurilor care vor să își afișeze conținutul prin intermediul acestei tehnologii, se numară:

  • Oferă brandurilor posibilitatea de a-și afișa mesajele publicitare video pe un conținut premium și calitativ;
  • Brandurile beneficiează de monitorizare și raportare în detaliu a rezultatelor campaniei, specifice mediului online;
  • Brandurile au posibilitatea de a utiliza un număr mare de targetări (în funcție de: locația utilizatorului, de oră și zi), pot alege poziția din calupul publicitar în care vor să se afișeze ș.a.;
  • Oferă utilizatorilor o experiență fluidă, lipsită de întreruperi, crescând astfel șansele ca aceștia să interacționeze direct cu materialul publicitar.

Alte anunturi

Vizual comunicat_Film Now _Recomandările lunii iunie

Film Now aduce în iunie povești care te fac să simți, să crezi și să te regăsești

Cine a spus că distracția ține de vârstă? La Film Now, luna aceasta începe cu o...

WhatsApp Image 2025-05-30 at 13.21.35

312 angajați au dăruit peste 140 litri de speranță la ediția aniversară „DIGI Donează VIAȚĂ”

Anul acesta, campania „DIGI Donează VIAȚĂ” a marcat un prag simbolic: 6 ani de...

vizual comunicat _audiente_q1_2025_770x440

Campus Media TV câștigă tot mai mult teren în preferințele ascultătorilor: Digi FM, cea mai mare creștere de audiență la nivel național

Cel mai recent studiu SAR 2025, realizat de Mercury Research și Institutul...

Vizual Comunicat Roaming ZEN_19.05.2025

Vacanțe mai relaxate cu „Roaming Zen” de la DIGI

DIGI deschide sezonul estival cu „Roaming Zen”, campania care transformă...