CP_30.08.2021_Back to school_vizual

La DIGI, abonamentul la internet trece în clasa următoare

Înainte de reînceperea școlii, DIGI vine în ajutorul celor care se întorc la cursuri - elevi, studenți, învățători, profesori - și le propune o ofertă excepțională, special creată pentru sezonul Back to School. Începând cu 30 august, clienții existenți care în prezent au Fiberlink 300 sau Fiberlink 500 pot opta pentru abonamentul superior, Fiberlink 1000, și, timp de 9 luni, nu vor plăti nimic în plus.

Datorită campaniei, aceștia obțin cel mai bun internet de la DIGI, cu viteza maximă de 940 Mbps download și 450 Mbps upload, care le va aduce conexiune sigură, stabilă, rapidă, chiar și atunci când sunt conectate mai multe dispozitive simultan.

Timp de aproape două săptămâni, utilizatorii care aleg să facă upgrade internetului beneficiază pe întreaga perioadă a anului școlar de cea mai bună viteză, la prețul ofertei deja contractate. Astfel, clienții care au Fiberlink 300 plătesc în lunile octombrie 2021 - iunie 2022 tot 30 de lei, iar clienții care au Fiberlink 500 achită în perioada respectivă 35 de lei, beneficiind de viteza serviciului Fiberlink 1000. După finalizarea celor nouă luni de promoție, utilizatorii vor plăti 40 lei/lună pentru Fiberlink 1000. Upgrade-ul aferent campaniei Back to School presupune prelungirea contractelor pe 24 de luni. Campania este destinată doar clienților existenți, care au deja contractat un serviciu de internet fix de la DIGI, și se derulează exclusiv online, pe site-ul DIGI.ro.

DIGI este operatorul de servicii de telecomunicații cu cea mai extinsă și mai modernă rețea de fibră optică din țară, acoperind, la finalul anului 2020, 7,7 milioane de locuințe. Compania este liderul pieței pe segmentul serviciilor de internet fix, cu 59% cotă de piață, la 31 decembrie 2020, conform Autorității Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM). De asemenea, potrivit aceleiași surse, DIGI ocupa prima poziție, după cota de piață deținută, și pe segmentul serviciilor de retransmisie a programelor de televiziune (61% market share) și pe cel al telefoniei fixe (39%). Compania-mamă a operatorului, DIGI Communications N.V., a anunțat că filiala din România înregistra, după primul semestru al anului 2021, 3,5 milioane servicii furnizate către abonații din această piață, în creștere cu 19% față de aceeași perioadă a anului anterior.

Alte anunturi

Vizual Comunicat_Film Now_Recomandările lunii aprilie

La Film Now, aprilie este luna în care nimic nu e ceea ce pare, într-un labirint al intrigilor și finalurilor imprevizibile

În aprilie, selecția de titluri Film Now le deschide cinefililor noi...

DIGI_

Grupul DIGI, contribuție de peste 312 milioane de lei la bugetul de stat, în primul trimestru al anului 2024

În perioada ianuarie – martie 2024, Grupul DIGI a virat către buget de stat...

Madonna si George Michael principal

Oana Zamfir și Vlad Craioveanu aka Madonna și George Michael se transforma radical sub bagheta hairstylist-ului Adrian Perjovschi

Oana Zamfir și Vlad Craioveanu, matinalii de la Digi FM, au fost transformați...

Vizual comunicat_Digi Sport_WTA Halep vs Badosa

Simona Halep revine astăzi pe teren la Miami Open, într-un meci transmis în exclusivitate pe Digi Sport

Publicul pasionat de tenis și susținătorii entuziaști ai celei mai îndrăgite...