CP_30.08.2021_Back to school_vizual

La DIGI, abonamentul la internet trece în clasa următoare

Înainte de reînceperea școlii, DIGI vine în ajutorul celor care se întorc la cursuri - elevi, studenți, învățători, profesori - și le propune o ofertă excepțională, special creată pentru sezonul Back to School. Începând cu 30 august, clienții existenți care în prezent au Fiberlink 300 sau Fiberlink 500 pot opta pentru abonamentul superior, Fiberlink 1000, și, timp de 9 luni, nu vor plăti nimic în plus.

Datorită campaniei, aceștia obțin cel mai bun internet de la DIGI, cu viteza maximă de 940 Mbps download și 450 Mbps upload, care le va aduce conexiune sigură, stabilă, rapidă, chiar și atunci când sunt conectate mai multe dispozitive simultan.

Timp de aproape două săptămâni, utilizatorii care aleg să facă upgrade internetului beneficiază pe întreaga perioadă a anului școlar de cea mai bună viteză, la prețul ofertei deja contractate. Astfel, clienții care au Fiberlink 300 plătesc în lunile octombrie 2021 - iunie 2022 tot 30 de lei, iar clienții care au Fiberlink 500 achită în perioada respectivă 35 de lei, beneficiind de viteza serviciului Fiberlink 1000. După finalizarea celor nouă luni de promoție, utilizatorii vor plăti 40 lei/lună pentru Fiberlink 1000. Upgrade-ul aferent campaniei Back to School presupune prelungirea contractelor pe 24 de luni. Campania este destinată doar clienților existenți, care au deja contractat un serviciu de internet fix de la DIGI, și se derulează exclusiv online, pe site-ul DIGI.ro.

DIGI este operatorul de servicii de telecomunicații cu cea mai extinsă și mai modernă rețea de fibră optică din țară, acoperind, la finalul anului 2020, 7,7 milioane de locuințe. Compania este liderul pieței pe segmentul serviciilor de internet fix, cu 59% cotă de piață, la 31 decembrie 2020, conform Autorității Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM). De asemenea, potrivit aceleiași surse, DIGI ocupa prima poziție, după cota de piață deținută, și pe segmentul serviciilor de retransmisie a programelor de televiziune (61% market share) și pe cel al telefoniei fixe (39%). Compania-mamă a operatorului, DIGI Communications N.V., a anunțat că filiala din România înregistra, după primul semestru al anului 2021, 3,5 milioane servicii furnizate către abonații din această piață, în creștere cu 19% față de aceeași perioadă a anului anterior.

Alte anunturi

Vizual comunicat_Film Now_ Recomandările lunii iulie

Film Now sfidează canicula și propune o selecție inedită de titluri care răcoresc și aprind imaginația

La Film Now vara nu se măsoară doar în grade Celsius, ci și în povești care te...

Vizual comunicat_Film Now _Recomandările lunii iunie

Film Now aduce în iunie povești care te fac să simți, să crezi și să te regăsești

Cine a spus că distracția ține de vârstă? La Film Now, luna aceasta începe cu o...

WhatsApp Image 2025-05-30 at 13.21.35

312 angajați au dăruit peste 140 litri de speranță la ediția aniversară „DIGI Donează VIAȚĂ”

Anul acesta, campania „DIGI Donează VIAȚĂ” a marcat un prag simbolic: 6 ani de...

vizual comunicat _audiente_q1_2025_770x440

Campus Media TV câștigă tot mai mult teren în preferințele ascultătorilor: Digi FM, cea mai mare creștere de audiență la nivel național

Cel mai recent studiu SAR 2025, realizat de Mercury Research și Institutul...