D24

Institutul Reuters: Digi24 și digi24.ro rămân în topul celor mai urmărite și de încredere surse de informare

Conform raportului Digital News Report, lansat de Institutul Reuters şi Universitatea Oxford, 75% dintre respondenți consideră că Digi24 reprezintă un brand media de încredere și rămâne, pentru al cincilea an consecutiv, în topul celor mai urmărite instituții de presă din țară.

Postul de știri Digi24 se menține în topul realizat de Institutul Reuters al doilea cel mai de încredere și urmărit post de televiziune din România, dar și primul post de știri din acest clasament. Astfel, 47% dintre telespectatori aleg săptămânal platforma TV a Digi24.

Site-ul de știri digi24.ro a urcat în premieră pe primul loc în topul celor mai urmărite surse de informaţie, cu 35% dintre utilizatori care se informează de pe site-ul sau aplicația digi24.ro.

Raportul se bazează pe o cercetare realizată în 46 de ţări şi la care au participat peste 92.000 de consumatori de ştiri. În România, sondajul a fost făcut în perioada ianuarie-februarie 2021, pe un eșantion de 2.010 persoane, cu o distribuție mai mult urbană, având o marjă de eroare este de +/-2%.

„Digi24 își duce mai departe misiunea de a-și informa corect și echidistant publicul, iar aceste studii făcute de instituții de prestigiu ne arată că eforturile jurnaliștilor sunt pe deplin apreciate. Le mulțumim celor care ne urmăresc la TV, pe site-ul digi24.ro sau pe aplicația Digi24 pentru încrederea oferită! Astfel ne responsabilizează și motivează în egală măsură”, a declarat Dumitru Rahău, Director Editorial Digi24.

„Este o mare bucurie și o mare onoare pentru noi să fim cea mai de încredere sursă de informare a românilor, așa cum în fiecare zi și la fiecare sfârșit de lună este o mare bucurie și onoare să vedem din cifrele de trafic online că suntem principala sursă de informare de peste un an și jumătate. A fost un pariu pe care l-am făcut cu noi înșine, să facem performanță cu un site cu știri curate, fără fake news și clickbait, ceea ce, vă asigur, nu este deloc ușor. Mândria mea personală este că reușim să facem asta cu o echipă mică, dar inimoasă, căreia îi mulțumesc pentru ambiție. Le mulțumesc și cititorilor noștri pentru încredere”, a spus Adriana Duțulescu, Redactor-Șef digi24.ro.

„ (...) Nivelul de încredere în majoritatea brandurilor de media cuprinse în sondajul Digital News Report și în mass-media în general a crescut în România. Din eșantionul DNR, reprezentativ pentru publicul digital românesc din punctul de vedere al vârstei, al sexului și al regiunii de proveniență, indică o creștere cu 4 procente, la 42%, a încrederii în mass-media în general. Acest procent plasează România în centrul plutonului piețelor de media cuprinse în cercetare. La fel ca pe alte piețe de media, crește diferența dintre cei care spun că au încredere în știrile propuse de redacții și cei care au încredere în știrile găsite pe platformele de socializare – numai 29% din eșantionul românesc. (...) Șapte din 10 respondenți declară că folosesc mai mult de șapte surse de informare pe săptămână atât online cât și offline – o constantă în ultimii cinci ani. Prin urmare publicul a urmărit informațiile și opiniile oferite de redacții, ori de câte ori a existat o evoluție notabilă în criza sanitară. (...) În toate țările, majoritatea respondenților (74%) spun că preferă în continuare știrile care reflectă multiple puncte de vedere și care îi lasă pe ei să decidă ce să gândească. Cei mai mulți consideră că știrile ar trebui să încerce să fie neutre cu privire la orice subiect abordat (66%), deși anumite grupuri din rândul persoanelor mai tinere consideră că „imparțialitatea” poate să nu fie adecvată sau de dorit în unele cazuri - de exemplu, când vine vorba de justiție socială”, se mai arată în secţiunea pentru România a raportului. 

Despre Digi24

Televiziunea Digi24 și platforma online digi24.ro, poziționate de publicul român, pentru al patrulea an consecutiv, în top 3 cele mai credibile surse de informare* din România, fac parte din divizia de media a grupului Digi | RCS & RDS. Postul de știri Digi24 este favorit pentru publicul activ comercial din zonele urbane, având cel mai mare grad ESOMAR A dintre toate televiziunile de știri din România.

Site-ul digi24.ro este cel mai urmărit site de news din online-ul românesc, având o medie lunară de peste 49,5 de milioane de vizite, în ultimele șase luni. Platforma Digi24 detine recordul absolut de trafic all time in online-ul din Romania conform masuratorilor realizate de Biorul Roman de Audit Transmedia: peste 80 de milioane de vizite și peste 16 milioane de vizitatori unici.

Grupul Digi mai deține primul post TV Ultra HD din România, Digi 4K, televiziunile Digi Sport 1, 2, 3 și 4, postul de filme (pay-tv) Film Now, televiziunile Digi World, Digi Life și Digi Animal World, televiziunile de muzică UTV, Music Channel, Hit Music și posturile de radio Pro FM, Digi FM, Dance FM și Chill FM.

*Reuters Institute Digital News Media Report 2020

 Pentru mai multe informaţii:

Ana-Maria Tuică,

jurnalist Digi24

Telefon: 0742 360 892

https://www.digi24.ro/

https://www.facebook.com/Digi24HD/

Alte anunturi

comunicat_WTA Winners Open

Winners Open, singurul turneu WTA din România, la Digi Sport

În perioada 2-8 august 2021, Digi Sport va transmite Winners Open, singurul...

Banner_Facturescu_DO_1200x628

Mai puține griji pentru clienți și un mediu mai curat pentru toți, cu FACTURESCU și factura electronică DIGI

Prin activarea facturii electronice, clienții primesc lună de lună factura prin...

comunicat presa 800x600 copy

Matinal lejer, de vară”, cu Ralu și Călin, la PROFM

Diminețile de vară încep, din 26 iulie, cu Ralu și Călin, pe PROFM, de luni...

1600x960px_comunicatbusiness

DIGI Business invită companiile din România în Rețeaua Națională

50% reducere din valoarea facturii, în primele 6 luni, la portarea în rețeaua...

Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. Vrem să fim transparenţi și să îţi oferim posibilitatea să accepţi cookie-urile în funcţie de preferinţele tale.
De ce cookie-uri? Le utilizăm pentru a optimiza funcţionalitatea site-ului web, a îmbunătăţi experienţa de navigare, a se integra cu reţele de socializare şi a afişa reclame relevante pentru interesele tale. Prin clic pe butonul "DA, ACCEPT" accepţi utilizarea modulelor cookie. Îţi poţi totodată schimba preferinţele privind modulele cookie.
Da, accept
Modific setările
Alegerea dumneavoastră privind modulele cookie de pe acest site
Aceste cookies sunt strict necesare pentru funcţionarea site-ului și nu necesită acordul vizitatorilor site-ului, fiind activate automat.
- Afișarea secţiunilor site-ului - Reţinerea preferinţelor personale (inclusiv în ceea ce privește cookie-urile) - Reţinerea datelor de logare (cu excepţia logării printr-o platformă terţă, vezi mai jos) - Dacă este cazul, reţinerea coșului de cumpărături și reţinerea progresului unei comenzi
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
RCS&RDS S.A. filmnow.ro Vezi politica de confidenţialitate
cmp_level, prv_level
Studiu de Audienţă și Trafic Internet (prin CXENSE) brat.ro
cX_S, cX_P, cX_T
Google IDE google.com Vezi politica de confidenţialitate
IDE
Vă rugăm să alegeţi care dintre fişierele cookie de mai jos doriţi să fie utilizate în ce vă priveşte.
Aceste module cookie ne permit să analizăm modul de folosire a paginii web, putând astfel să ne adaptăm necesității userului prin îmbunătățirea permanentă a website-ului nostru.
- Analiza traficului pe site: câţi vizitatori, din ce arie geografică, de pe ce terminal, cu ce browser, etc, ne vizitează - A/B testing pentru optimizarea layoutului site-ului - Analiza perioadei de timp petrecute de fiecare vizitator pe paginile noastre web - Solicitarea de feedback despre anumite părţi ale site-ului
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Google Analytics google.com Vezi politica de confidenţialitate
_ga, _gid, _gat, AMP_TOKEN, _gac_<property-id>, __utma, __utmt, __utmb, __utmc, __utmz
Aceste module cookie vă permit să vă conectaţi la reţelele de socializare preferate și să interacţionaţi cu alţi utilizatori.
- Interacţiuni social media (like & share) - Posibilitatea de a te loga în cont folosind o platformă terţă (Facebook, Google, etc) - Rularea conţinutului din platforme terţe (youtube, soundcloud, etc)
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Facebook facebook.com Vezi politica de confidenţialitate
a11y, act, csm, P, presence, s, x-referer, xs, dpr, datr, fr, c_user
Youtube youtube.com Vezi politica de confidenţialitate
GED_PLAYLIST_ACTIVITY, APISID, GEUP, HSID, LOGIN_INFO, NID, PREF, SAPISID, SID, SSID, SIDCC, T9S2P.resume, VISITOR_INFO1_LIVE, YSC, dkv, s_gl, wide
Twitter twitter.com Vezi politica de confidenţialitate
auth_token, twll, secure_session, guest_id, __utma, remember_checked, remember_checked_on
Pinterest pinterest.com Vezi politica de confidenţialitate
_utma, _utmz, _b, _pinterest_cm, _pinterest_pfob, csrftoken
Instagram instagram.com Vezi politica de confidenţialitate
ds_user_id, ig_did, ig_cb, mcd, mid, rur, shbid, shbts, urlgen
Aceste module cookie sunt folosite de noi și alte entităţi pentru a vă oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastră, atât în cadrul site-ului nostru, cât și în afara acestuia.
- Oferirea de publicitate în site adaptată concluziilor pe care le tragem despre tine în funcţie de istoricul navigării tale în site și, în unele cazuri, în funcţie de profilul pe care îl creăm despre tine. Facem acest lucru pentru a menţine site-ul profitabil, în așa fel încât să nu percepem o taxă de accesare a site-ului de la cei care îl vizitează. - Chiar dacă astfel de module cookie nu sunt utilizate, te rugăm să reţii că ţi se vor afişa reclame pe site-ul nostru, dar acestea nu vor fi adaptate intereselor tale. Aceste reclame pot să fie adaptate în funcţie de conţinutul paginii.
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Google DFP google.com Vezi politica de confidenţialitate
__gads, id, NID, SID, ANID, IDE, DSID, FLC, AID, TAID, exchange_uid, uid, _ssum, test_cookie, 1P_JAR, APISID, evid_0046, evid_0046-synced
Trimite
Vezi aici politica de confidențialitate