Vizual Digi Communications_v3 landscape

Grupul Digi Communications N.V. anunță rezultatele financiare pentru trimestrul încheiat la 31 martie 2021

La nivel de grup:

  • Creștere susținută: + 8,6% venituri, până la 340,2 milioane de euro și creșterea cu 13% a unităților generatoare de venit (RGU), până la 18,7 milioane;
  • Performanță generală susținută și EBITDA ajustată de 122,5 milioane euro;

România:                                 

  • Creșterea marjei EBITDA la 48,3 % (inclusiv IFRS 16) datorită performanțelor operaționale, atât pentru serviciile de comunicații fixe, cât și pentru serviciile de comunicații mobile;
  • Adoptarea serviciilor fixe într-un ritm accelerat: + 15,6% RGU pay-TV până la 4,9 milioane și + 19,7% RGU internet fix până la 3,4 milioane;

Spania:

  • O contribuție substanțială la veniturile totale ale grupului (23 %);
  • 2,5 milioane RGU în segmentul de servicii de telefonie mobilă și de date;

Grupul DIGI Communications N.V. a publicat vineri, 14 mai, rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului 2021, anunțând venituri în creștere cu 8,6%, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent (de la 313,2 milioane euro la 340,2 milioane euro) și creșterea RGU cu 13%, la 18,7 milioane. EBITDA ajustată a fost de aproximativ 122,5 milioane euro (inclusiv IFRS 16), o creștere cu 6,8 % față de aceeași perioadă a anului anterior.

DIGI Group a înregistrat o performanță generală susținută în primul trimestru al anului 2021, în ciuda faptului că economia globală se află, în continuare, în căutare de soluții pentru gestionarea pandemiei în curs. Operațiunile din România și-au reconfirmat poziția de lider între piețele grupului, contribuind cu 61% la veniturile totale ale companiei. Pe locul secund, sub raportul veniturilor generate, s-a aflat Spania (23%), urmată de Ungaria (14%) și Italia (2%).

În ianuarie-martie 2021, DIGI România a depășit cifrele cheie înregistrate în primul trimestru din 2020 și a ajuns la 13,1 milioane RGU pe piața locală. Principalele segmente, internetul fix și pay-TV, au oferit rezultate solide, ajungând la 4,9 milioane RGU (pay-TV, + 15,6 % față de trim. I 2020), respectiv 3,4 milioane RGU (internet fix, + 19,7% comparativ cu trim. I 2020).

Pe segmentul de date și voce mobile, DIGI România a marcat un nou record în ceea ce privește portabilitatea mobilă, atingând pragul de 2,5 milioane de numere mobile portate de la lansarea serviciului de portabilitate (octombrie 2008), în timp ce a adăugat alte 137.200 de numere portate în primul trimestru al anului 2021. Operatorul a fost liderul incontestabil al portabilității numerelor mobile în ultimii 13 ani. La 31 martie 2021, serviciile de voce și date mobile livrate clienților români numărau 3,8 milioane RGU (+ 9,2% comparativ cu perioada precedentă).

Operațiunile din Spania și-au menținut creșterea accelerată, consolidându-și poziția de a doua piață a grupului, după activitățile din România. Pentru al doilea trimestru la rând, DIGI Spania și-a păstrat poziția în primii 5 operatori de telefonie mobilă de pe piața locală. Adăugând noi clienți, în perioada ianuarie – martie 2021, DIGI Spania a ajuns la 2,5  milioane RGU pentru serviciile mobile de voce și date, o creștere de 23,6 % față de trim. I 2020. Numărul de RGU pentru serviciile fixe de internet a crescut cu 120,4%, ajungând la 249.000. În segmentul serviciilor de internet fix, DIGI și-a extins amprenta rețelei de fibră optică, continuând să atragă noi utilizatori de internet de mare viteză. Prin urmare, contribuția operațiunilor iberice la EBIDTA consolidată a grupului a atins 23 %, pe lângă contribuția îmbunătățită la veniturile generale. La finalul lunii martie, acoperirea rețelei de fibră optică a DIGI Spania ajunsese la 42 din cele 50 de regiuni ale Spaniei. 

DIGI Ungaria a continuat să acorde o atenție deosebită evoluțiilor treptate, pentru a deservi nevoile abonaților săi cu cele mai noi tehnologii în domeniul furnizării de servicii de pay-TV, internet și voce și date mobile. În Italia, numărul de RGU pe segmentul telefoniei mobile (ca operator mobil de rețele virtuale - MVNO) a crescut de la 230.000 în trimestrul 1 2020 la 268.000 în trimestrul 1 2021. 

„Ne bucurăm că rezultatele din primul trimestru al anului 2021 au arătat o creștere continuă și durabilă a operațiunilor noastre. Le suntem recunoscători clienților noștri, echipelor DIGI și partenerilor pentru oportunitatea de a obține aceste rezultate. Continuăm să ne adaptăm, în aceste vremuri dificile, pentru a aborda reajustările pieței din cauza crizei pandemice, modificările nevoilor consumatorilor, incertitudinea privind reglementările și lipsa de predictibilitate socială și economică.

Prioritatea noastră a fost consolidarea pozițiilor de piață obținute, extinderea rețelelor fixe și mobile pe toate piețele noastre, diversificarea ofertelor și a portofoliului pentru a satisface nevoile în creștere ale clienților noștri. Extinderea bazei noastre de clienți este dovada că DIGI reprezintă prima alegere pentru milioane de utilizatori de internet, cablu TV, voce mobilă și date”, a declarat Serghei Bulgac, CEO DIGI Communications N.V.

Alte anunturi

Liga2_CupaRomaniei_SupercupaRomaniei

Liga 2, Cupa României și Super Cupa României continuă să se vadă pe Digi Sport până în 2024

Abonații Digi TV vor vedea în continuare competițiile fotbalistice interne cu...

VladCraioveanu_DigiFM

Vlad Craioveanu se alătură echipei Digi FM

Din 21 iunie, Vlad Craioveanu, realizator de radio și televiziune, cu peste...

Viasat World continuă parteneriatul cu Digi în România și Ungaria 

Întreg portofoliul de programe va continua să fie difuzat pe platformele de...

UEFA_Champions_League

Finala UEFA Champions League 2021, Manchester City – Chelsea, în direct la Digi Sport 1 și Digi 4K

Finala sezonului 2020 - 2021 a UEFA Champions League, cea mai importantă...

Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. Vrem să fim transparenţi și să îţi oferim posibilitatea să accepţi cookie-urile în funcţie de preferinţele tale.
De ce cookie-uri? Le utilizăm pentru a optimiza funcţionalitatea site-ului web, a îmbunătăţi experienţa de navigare, a se integra cu reţele de socializare şi a afişa reclame relevante pentru interesele tale. Prin clic pe butonul "DA, ACCEPT" accepţi utilizarea modulelor cookie. Îţi poţi totodată schimba preferinţele privind modulele cookie.
Da, accept
Modific setările
Alegerea dumneavoastră privind modulele cookie de pe acest site
Aceste cookies sunt strict necesare pentru funcţionarea site-ului și nu necesită acordul vizitatorilor site-ului, fiind activate automat.
- Afișarea secţiunilor site-ului - Reţinerea preferinţelor personale (inclusiv în ceea ce privește cookie-urile) - Reţinerea datelor de logare (cu excepţia logării printr-o platformă terţă, vezi mai jos) - Dacă este cazul, reţinerea coșului de cumpărături și reţinerea progresului unei comenzi
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
RCS&RDS S.A. filmnow.ro Vezi politica de confidenţialitate
cmp_level, prv_level
Studiu de Audienţă și Trafic Internet (prin CXENSE) brat.ro
cX_S, cX_P, cX_T
Google IDE google.com Vezi politica de confidenţialitate
IDE
Vă rugăm să alegeţi care dintre fişierele cookie de mai jos doriţi să fie utilizate în ce vă priveşte.
Aceste module cookie ne permit să analizăm modul de folosire a paginii web, putând astfel să ne adaptăm necesității userului prin îmbunătățirea permanentă a website-ului nostru.
- Analiza traficului pe site: câţi vizitatori, din ce arie geografică, de pe ce terminal, cu ce browser, etc, ne vizitează - A/B testing pentru optimizarea layoutului site-ului - Analiza perioadei de timp petrecute de fiecare vizitator pe paginile noastre web - Solicitarea de feedback despre anumite părţi ale site-ului
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Google Analytics google.com Vezi politica de confidenţialitate
_ga, _gid, _gat, AMP_TOKEN, _gac_<property-id>, __utma, __utmt, __utmb, __utmc, __utmz
Aceste module cookie vă permit să vă conectaţi la reţelele de socializare preferate și să interacţionaţi cu alţi utilizatori.
- Interacţiuni social media (like & share) - Posibilitatea de a te loga în cont folosind o platformă terţă (Facebook, Google, etc) - Rularea conţinutului din platforme terţe (youtube, soundcloud, etc)
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Facebook facebook.com Vezi politica de confidenţialitate
a11y, act, csm, P, presence, s, x-referer, xs, dpr, datr, fr, c_user
Youtube youtube.com Vezi politica de confidenţialitate
GED_PLAYLIST_ACTIVITY, APISID, GEUP, HSID, LOGIN_INFO, NID, PREF, SAPISID, SID, SSID, SIDCC, T9S2P.resume, VISITOR_INFO1_LIVE, YSC, dkv, s_gl, wide
Twitter twitter.com Vezi politica de confidenţialitate
auth_token, twll, secure_session, guest_id, __utma, remember_checked, remember_checked_on
Pinterest pinterest.com Vezi politica de confidenţialitate
_utma, _utmz, _b, _pinterest_cm, _pinterest_pfob, csrftoken
Instagram instagram.com Vezi politica de confidenţialitate
ds_user_id, ig_did, ig_cb, mcd, mid, rur, shbid, shbts, urlgen
Aceste module cookie sunt folosite de noi și alte entităţi pentru a vă oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastră, atât în cadrul site-ului nostru, cât și în afara acestuia.
- Oferirea de publicitate în site adaptată concluziilor pe care le tragem despre tine în funcţie de istoricul navigării tale în site și, în unele cazuri, în funcţie de profilul pe care îl creăm despre tine. Facem acest lucru pentru a menţine site-ul profitabil, în așa fel încât să nu percepem o taxă de accesare a site-ului de la cei care îl vizitează. - Chiar dacă astfel de module cookie nu sunt utilizate, te rugăm să reţii că ţi se vor afişa reclame pe site-ul nostru, dar acestea nu vor fi adaptate intereselor tale. Aceste reclame pot să fie adaptate în funcţie de conţinutul paginii.
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Google DFP google.com Vezi politica de confidenţialitate
__gads, id, NID, SID, ANID, IDE, DSID, FLC, AID, TAID, exchange_uid, uid, _ssum, test_cookie, 1P_JAR, APISID, evid_0046, evid_0046-synced
Trimite
Vezi aici politica de confidențialitate