D24_logo_fundal alb

Digi24 și digi24.ro, lideri de audiență și trafic în ziua alegerilor parlamentare

  • Românii au ales Digi24 pentru a afla rezultatele alegerilor parlamentare, iar televiziunea de știri a grupului Digi a fost lider incontestabil de audiență pe segmentul comercial (urban, 18 – 49 ani), în categoria televiziunilor de știri
  • ro a fost duminică, 6 decembrie 2020, cel mai vizualizat site de știri din România, conform Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT)

Platforma media Digi24 a fost principala sursă de informare a românilor despre alegerile parlamentare. Cei mai mulți telespectatori din segmentul de public comercial au urmărit programele speciale difuzate de Digi24, în timp ce utilizatorii români de internet au preferat să se informeze despre scrutin din știrile de pe site-ul digi24.ro sau aplicația Digi24. 

În ziua alegerilor, Digi24.ro și aplicația de știri Digi24 au reprezentat principala sursă online de informare a românilor, conform Biroului Român de Audit Transmedia. Astfel, în categoria tuturor site-urilor măsurate în online-ul românesc, digi24.ro a fost lider, cu peste 1,2 milioane de vizitatori unici care au accesat site-ul și aplicația Digi24. De asemenea, digi24.ro a fost cea mai vizitată platformă online din România, înregistrând peste 1,8 milioane de vizite. În ziua votului, Digi24.ro (site și aplicație) s-a poziționat ca lider incontestabil al segmentului de media online cu aproape 4 milioane de afișări.

Digi24 a fost, duminică, lider de audiență pe nișa televiziunilor de știri (public comercial), conform datelor din Studiul Național de Audiență TV, furnizate de Kantar Media. În medie, peste 45.000 de telespectatori au urmărit edițiile speciale ale postului, cu ocazia alegerilor parlamentare, ceea ce s-a tradus într-un rating mediu de 1,08% și o cotă de piață de 5,6% (segmentul comercial, urban, 18-49 ani). În intervalul 21:00 -21:45, când au fost făcute publice rezultatele exit poll-urilor, în medie aproximativ 155.000 de români urmăreau Digi24, postul de știri înregistrând astfel un rating mediu de 4% și o cotă de piață de 9 % (segmentul comercial, urban, 18-49 ani). Minutul de aur pe segmentul comercial, urban, 18-49 ani, a fost înregistrat la 21:33, când peste 200.000 de telespectatori urmăreau la televizor dezbaterea de la Digi24 (rating de 5,06% și cotă de piață de 12,5%).

Rezultatele înregistrate de echipele Digi24 și digi24.ro au fost efectul unei importante mobilizări a profesioniștilor televiziunii de știri care a făcut proba unei desfășurări de forțe uimitoare, pentru ca românii din toată țara să poată afla informațiile corecte, la cald, despre procesul alegerilor parlamentare.

Întreaga echipă de jurnaliști și tehnicieni Digi24 mulțumește publicului pentru fidelitatea și încrederea arătate și de această dată!

Alte anunturi

Vizual Comunicat_Film Now_Recomandările lunii aprilie

La Film Now, aprilie este luna în care nimic nu e ceea ce pare, într-un labirint al intrigilor și finalurilor imprevizibile

În aprilie, selecția de titluri Film Now le deschide cinefililor noi...

DIGI_

Grupul DIGI, contribuție de peste 312 milioane de lei la bugetul de stat, în primul trimestru al anului 2024

În perioada ianuarie – martie 2024, Grupul DIGI a virat către buget de stat...

Madonna si George Michael principal

Oana Zamfir și Vlad Craioveanu aka Madonna și George Michael se transforma radical sub bagheta hairstylist-ului Adrian Perjovschi

Oana Zamfir și Vlad Craioveanu, matinalii de la Digi FM, au fost transformați...

Vizual comunicat_Digi Sport_WTA Halep vs Badosa

Simona Halep revine astăzi pe teren la Miami Open, într-un meci transmis în exclusivitate pe Digi Sport

Publicul pasionat de tenis și susținătorii entuziaști ai celei mai îndrăgite...