Digi24 și digi24.ro, lideri de audiență și trafic în ziua alegerilor locale
- Românii au ales Digi24 pentru a afla rezultatele alegerilor locale, iar televiziunea de știri a grupului Digi a fost lider incontestabil de audiență pe segmentul comercial (urban, 18 – 49 ani), în categoria televiziunilor de știri
- digi24.ro a fost duminică, 27 septembrie 2020, cel mai vizualizat site de știri din România, conform Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT)
Platforma media Digi24 a fost principala sursă de informare a românilor despre alegerile locale. Cei mai mulți telespectatori din segmentul de public comercial au urmărit programele speciale difuzate de Digi24, în timp ce utilizatorii români de internet au preferat să se informeze despre scrutin din știrile de pe site-ul digi24.ro sau aplicația Digi24.
În ziua alegerilor, Digi24.ro a reprezentat principala sursă online de informare a românilor, conform Biroului Român de Audit Transmedia. Astfel, în categoria site-urilor de media, digi24.ro a fost lider, cu peste 1,4 milioane de vizitatori unici care au accesat site-ul și aplicația Digi24. De asemenea, digi24.ro a fost cea mai vizitată platformă online din România, înregistrând peste 2,1 milioane de vizite. În ziua votului, Digi24.ro (site și aplicație) s-a poziționat ca lider incontestabil al segmentului de media online cu peste 4,4 milioane de afișări.
Digi24 a fost, duminică, lider de audiență pe nișa televiziunilor de știri (public comercial). În medie, peste 45.000 de telespectatori au urmărit edițiile speciale ale postului, cu ocazia alegerilor locale, ceea ce s-a tradus într-un rating mediu de 1,08% și o cotă de piață de 6,6% (segmentul comercial, urban, 18-49 ani). În intervalul 21:00-21:30, când au fost făcute publice rezultatele exit poll-urilor, în medie aproximativ 170.000 de români urmăreau Digi24, postul de știri înregistrând astfel un rating mediu de 4% și o cotă de piață de 10,15% (segmentul comercial, urban, 18-49 ani). Minutul de aur pe segmentul comercial, urban, 18-49 ani, a fost înregistrat la 21:26, când peste 200.000 de telespectatori aveau televizoarele pe Digi24 (rating de 4,88% și cotă de piață de 12,5%).
Rezultatele înregistrate de echipele Digi24 și digi24.ro au fost efectul unei importante mobilizări a profesioniștilor televiziunii de știri care a făcut proba unei desfășurări de forțe uimitoare, pentru ca românii din toată țara să poată afla informațiile corecte, la cald, despre procesul alegerilor locale. Întrega echipă de jurnaliști și tehnicieni Digi24 mulțumește publicului pentru fidelitatea și încrederea arătate și de această dată
Alte anunturi
PROFM împlinește 28 de ani și face party cu toată România!
PROFM aniversează, pe 15 aprilie 2021, 28 de ani de la prima emisie on-air, așa...

Premieră în Europa Centrală și de Est: Platformele online și aplicațiile grupului DIGI adoptă formatul Dynamic Ad Insertion (DAI)
Platformele digitale Digi24, Digi Sport și Digi Online (aplicații și website)...

AMC OFERĂ ÎN PREMIERĂ ABONAȚILOR DIGI PRIN PLATFORMA DIGI ONLINE VIZIONAREA PRIMULUI EPISOD DIN FEAR THE WALKING DEAD, SEZONUL 6B, ÎNAI
București, 7 aprilie 2021 – AMC oferă în premieră, abonaților Digi...
Digi Business dă liber la portare cu reduceri de 50% pentru clienții business
Digi Business, divizia dedicată clienţilor persoane juridice, pune la...