Digi24 și digi24.ro, lideri de audiență și trafic în ziua alegerilor locale
- Românii au ales Digi24 pentru a afla rezultatele alegerilor locale, iar televiziunea de știri a grupului Digi a fost lider incontestabil de audiență pe segmentul comercial (urban, 18 – 49 ani), în categoria televiziunilor de știri
- digi24.ro a fost duminică, 27 septembrie 2020, cel mai vizualizat site de știri din România, conform Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT)
Platforma media Digi24 a fost principala sursă de informare a românilor despre alegerile locale. Cei mai mulți telespectatori din segmentul de public comercial au urmărit programele speciale difuzate de Digi24, în timp ce utilizatorii români de internet au preferat să se informeze despre scrutin din știrile de pe site-ul digi24.ro sau aplicația Digi24.
În ziua alegerilor, Digi24.ro a reprezentat principala sursă online de informare a românilor, conform Biroului Român de Audit Transmedia. Astfel, în categoria site-urilor de media, digi24.ro a fost lider, cu peste 1,4 milioane de vizitatori unici care au accesat site-ul și aplicația Digi24. De asemenea, digi24.ro a fost cea mai vizitată platformă online din România, înregistrând peste 2,1 milioane de vizite. În ziua votului, Digi24.ro (site și aplicație) s-a poziționat ca lider incontestabil al segmentului de media online cu peste 4,4 milioane de afișări.
Digi24 a fost, duminică, lider de audiență pe nișa televiziunilor de știri (public comercial). În medie, peste 45.000 de telespectatori au urmărit edițiile speciale ale postului, cu ocazia alegerilor locale, ceea ce s-a tradus într-un rating mediu de 1,08% și o cotă de piață de 6,6% (segmentul comercial, urban, 18-49 ani). În intervalul 21:00-21:30, când au fost făcute publice rezultatele exit poll-urilor, în medie aproximativ 170.000 de români urmăreau Digi24, postul de știri înregistrând astfel un rating mediu de 4% și o cotă de piață de 10,15% (segmentul comercial, urban, 18-49 ani). Minutul de aur pe segmentul comercial, urban, 18-49 ani, a fost înregistrat la 21:26, când peste 200.000 de telespectatori aveau televizoarele pe Digi24 (rating de 4,88% și cotă de piață de 12,5%).
Rezultatele înregistrate de echipele Digi24 și digi24.ro au fost efectul unei importante mobilizări a profesioniștilor televiziunii de știri care a făcut proba unei desfășurări de forțe uimitoare, pentru ca românii din toată țara să poată afla informațiile corecte, la cald, despre procesul alegerilor locale. Întrega echipă de jurnaliști și tehnicieni Digi24 mulțumește publicului pentru fidelitatea și încrederea arătate și de această dată
Alte anunturi

Pe 8 septembrie, la Digi FM se sună de intrare într-un nou sezon. Unul aniversar, de 10
La început de an școlar, Digi FM dă startul sezonului care sărbătorește un...

Din această toamnă, WTFun își reia locul în grila PRO FM, cu Bianca, Bodonea și Bogdan
De patru ani, „WTFun” setează ritmul dimineților energice pe frecvențele PRO...

Digi Communications N.V. raportează venituri de 1,1 miliarde euro, o creștere de 21% în primul semestru din 2025
Veniturile și alte câștiguri consolidate ale Digi Communications au crescut cu...

În august, călătorește dincolo de ecrane, pe Film Now
Când lumina verii se domolește, Film Now pornește într-o călătorie printre...