OneVoice-1920x680

Digi, câștigătoarea Corporate Challenge Casiopeea

Săptămâna Roz a luptei împotriva cancerului la sân, desfășurată în perioada 28.09-03.10.2020, s-a încheiat, echipa Digi fiind declarată câștigătoarea competiției care, anul acesta, s-a desfășurat virtual, pe parcursul a mai multe zile.

Prin implicarea și participarea colegilor din Digi, 10 beneficiare ale Casiopeea, femei care au suferit o mastectomie, vor fi ajutate prin achiziționarea de proteze mamare. Felicitările și mulțumirile noastre merg către toți cei care s-au alăturat acestei cauze și au alergat sau pedalat pentru a susține femeile în lupta cu această boală. Echipa Digi a fost cea mai numeroasă și mai implicată dintre toate companiile participante la eveniment și, totodată, cea mai sportivă, adjudecându-și aproape jumătate din pozițiile din Top 10 alergare, respectiv Top 10 pedalare. Angajați Digi din toată țara au dat curs invitației de a face mișcare pentru sănătate și au încărcat pe Facebook fotografii cu itinerariile parcurse și cu dovada că au purtat un însemn al luptei contra cancerului de sân.

Digi susține Cursele roz Casiopeea din 2018, iar pe parcursul celor 3 ani de participare, din donațiile făcute de companie, s-au oferit beneficiarelor asociației peste 30 de proteze.

Casiopeea este o asociație franco-română înființată acum 10 ani de o franțuzoaică preocupată de sport și prevenție, Nathalie David, care a pus bazele curselor roz din București, în scopul colectării de fonduri, din taxele de participare, pentru achiziționarea de proteze mamare pentru femeile afectate de cancerul de sân. Peste 2.500 de femei au beneficiat de sprijinul Casiopeea în cei 10 ani de activitate, iar 25.000 de particianți au alergat, pedalat sau mers la cursele și marșurile roz Casiopeea.

Alte anunturi

Vizual comunicat_Film Now _Recomandările lunii iunie

Film Now aduce în iunie povești care te fac să simți, să crezi și să te regăsești

Cine a spus că distracția ține de vârstă? La Film Now, luna aceasta începe cu o...

WhatsApp Image 2025-05-30 at 13.21.35

312 angajați au dăruit peste 140 litri de speranță la ediția aniversară „DIGI Donează VIAȚĂ”

Anul acesta, campania „DIGI Donează VIAȚĂ” a marcat un prag simbolic: 6 ani de...

vizual comunicat _audiente_q1_2025_770x440

Campus Media TV câștigă tot mai mult teren în preferințele ascultătorilor: Digi FM, cea mai mare creștere de audiență la nivel național

Cel mai recent studiu SAR 2025, realizat de Mercury Research și Institutul...

Vizual Comunicat Roaming ZEN_19.05.2025

Vacanțe mai relaxate cu „Roaming Zen” de la DIGI

DIGI deschide sezonul estival cu „Roaming Zen”, campania care transformă...