Cum arată viitorul pentru cel mai mare jucător local din piața telecom, la 25 de ani de la înființare?
Este ora 14 într-o zi de 14 și sunt mai bine de 14 ani de când Serghei Bulgac merge la birou într-una dintre primele clădiri de birouri moderne din România. Aflată vizavi de Ministerul Apărării, Forum 2000 Building a fost construită de dezvoltatori italieni și a fost pe rând sediu al unor multinaționale importante din România, precum Ericsson, EY sau Banca di Roma.
În ultimii ani, însă, pe clădirea situată chiar la intersecția dintre străzile Izvor și Dr. Staicovici, și de la care începe, practic, cartierul Cotroceni, tronează literele gigantice care alcătuiesc numele celui mai mare jucător de pe piața telecom de la noi.
„Eu am cunoscut compania din anul 1999, deci știu și sediul de la Sfânta Vineri (din zona Piața Unirii din Capitală – n. red.), dar acesta este singurul sediu în care am lucrat”, glumește Serghei Bulgac, CEO al companiei telecom Digi, cea mai mare listare privată din istoria bursei româneşti.
În 2003, când a fost recrutat de către Alexandru Oprea, fostul CEO al grupului RCS&RDS, Bulgac avea o experiență importantă în zona financiară, după ce lucrase la fondul de investiții EPIC, unul din acționarii RCS&RDS și în compania de brokeraj Eastbrokers.
După 25 de ani de la înființare, cum arată viitorul celui mai mare jucător local din telecomunicații? Aflați dintr-un interviu acordat de Serghei Bulgac, CEO al Digi | RCS & RDS, publicației Forbes și semnat de redactorul-șef Ionuț Bonoiu.
Alte anunturi

Film Now aduce în iunie povești care te fac să simți, să crezi și să te regăsești
Cine a spus că distracția ține de vârstă? La Film Now, luna aceasta începe cu o...

312 angajați au dăruit peste 140 litri de speranță la ediția aniversară „DIGI Donează VIAȚĂ”
Anul acesta, campania „DIGI Donează VIAȚĂ” a marcat un prag simbolic: 6 ani de...

Campus Media TV câștigă tot mai mult teren în preferințele ascultătorilor: Digi FM, cea mai mare creștere de audiență la nivel național
Cel mai recent studiu SAR 2025, realizat de Mercury Research și Institutul...

Vacanțe mai relaxate cu „Roaming Zen” de la DIGI
DIGI deschide sezonul estival cu „Roaming Zen”, campania care transformă...